Misafirlerim

7 Ekim 2010 Perşembe

SADECE DİLEDİM

Bir süre önce nette bir sitede gezinirken ‘’bir erkek böyle kadın ister başlıklı’’ video dikkatimi çekti.Başlığın devamındada ‘’ bayanlar erkeğe böyle davranın ‘’diye uyarı niteliğinde ikaz söz konusuydu. :)  İnanılmaz bir rağbet vardı.Nerdeyse listemdeki  bütün erkek arkadaşlarım sayfalarında paylaşıyordu bu videoyu.Merak edip bende tıkladım play tuşuna.İzlediğimde içeriğinin,  Muzaffer Alper’in ‘’Bir Kadının Erkeği Olmak İstedim’’ adlı şiirine ait olduğunu gördüm. Her erkek hayalinde bir kadın yaratıyor ve bunu iç sesiyle istiyordu.Anladımki,  Muzaffer Alper  bu şiirle tüm erkeklerin kadınlardan beklentilerinin dış sesi, dili olmuştu.Aniden kamçılandım. :) Şiir ve buna olan rağbet hiç vakit kaybetmeden kadınlık iç güdümü harekete geçirmişti.Peki ya kadınlar? Peki ya onların beklentileri ? Hadi Özo dedim kalk al bir kalem kağıt ve başla yazmaya.Erkek ister, kadın diler dedim ve başladım yazmaya… :)



Ben bir adamın dünyası olmayı diledim onunda benim dünyam olmasını,
Kaşının gözünün yanı sıra yüreğinin yüreğime yakışmasını..

Diledimki adım attığımda güven ve onur adındaki kolları düşmeme izin vermesin.
Baktığım korkuysa eğer gördüğüm cesaret olsun..


Ben beni gerçekten sevecek bir adam diledim.
Diledimki yaşanılan bu kutsallığı hisle besleyip, gerçekle özleştirip suyun şeffaflığında içirsin
Beni değil önce yüreğimi inandırsın..Öyle inandırsınki,
An gelsin bulunduğu yerden çıkmak için başkaldırsın bana,        
O zaman anlayıp onun için ona azat edeyim yüreğimi..

Ben çalışkan ayakları yere sağlam basan bir adam diledim.
Tabiri caisse taşı sıksa değil suyunu içindeki tüm mineralleri çıkaracak,  
Diledimki hayatı okuyarak kazananından olsun,
Yeri geldiğinde anlatanından, örnek olanından,
Altınla gümüş kaşığı renk olarak, değil değer olarak ayıranından..

Geceyi bana yazıp, gündüzü bana okuyan,
Gülüşüyle huzur, varlığıyla nefes olan,               
Yaptıkları şaşırtıcı, yapacakları sürpriz olan,
Öyle sırf laf olsun diye beylik laflar eden değilde, sölediği sözlerin arkasında bir adam.
Diledimki ağzı lugatının yüreği olsun..


Ben tenden önce kalbe dokunmasını bilecek kadar yürekli bir adam diledim.
Diledimki masumiyetim değer, değerim ona hediye olabilsin..

Ben benden kolay vazgeçmeyecek bir adam diledim.
Diledimki beni ona, onu bana haram etmesin.
Gitmeyi yada kalmayı bu kadar kolay kabullenmesin.         
İnandığı şeyler uğruna göğü yerle bir edebilsin.
Cenneti yaşamak varken bu dünyada da bizi cehenneme mahkum etmesin..

Ben mutlulukların  ve başarılarının yanı sıra sıkıntılarını ve hayal kırıklıklarınıda
anlatabilcek bir adam diledim.
Diledimki göl, deniz, okyanus ne olursa olsun yanında onla yüzebilecek,                
Hayal kırıklıklarının üstüne gökkuşağı gibi doğabilecek biri olduğunu bilsin..


Ben bana değer verebilecek, onun kıymetlisi olabileceğim bir adam diledim.
Hani ellerimi sımsıkı yalnız sana aitim sende bana dercesine tutanından,
Beni her şeyden herkesten sakınıp kollayan, kıyamayan,                             
Ağladığımda belli etmesede içinden bişeyler kopan,
Diledimki gözyaşlarımı elleriyle sileninden değil, öperek sileninden olsun.
Bir davete gittiğimizde gururla işte benim hayatım olan kadın dercesine duranından,
Bensiz adım atmayanından ..Bir çivi alırken bile fikrimi soranından olsun..



Ben dürüst bir adam diledim.Şöyle şerefi kaya, onuru karakterinin refesansı olanından,
Diledimki en sevdiğim beyaz gülleri bir yalana alet etmesin..                                         

Ben aşka aşık değilde aşkı aşkla taçlandıracak bir adam diledim.
Evet birazda korkarak diledim.
Varoluş nedeninin tutku kalbininde acı olup,                                            
Bu iki duygunun birleşimi beni ürküttüğü için belkide..
Diledimki şelale tüm coşkuyla aksın içimize bilinmeyene sürüklesin bizi..
Vücut dilimizi baştan aşağıya ele geçirsin..
Sevmesin bu kez imkansızlığı inkar etsin reddetsin..

Ben 2 kişilik masum bir poz diledim .
Beklide 3 belkide 4…                                                                              
Ben bu pozu resme dönüştürebilcek bir adam diledim.
Sanırım dahada ileri gittim bu resmi hayata geçirebilcek bir adam diledim..


Diledimki kapıyı vurup gitmesin..Sırtını dönmesin…Yatağa küs girmesin..         
O yatağı yazken kışa çevirmesin..Eğer hatalıysam an gelsin tatlı bir espriyle beni
hatamla yüzleştirsin.O espri o kadar tatlı olsunki sırf bu yüzden utandırsın beni..

Diledimki evimizin içine rafı birlikte takabilelim, çiviyi beraber çakabilelim. 
Hayır olmadı bidaha diyerek birbirimizi sinir edebilelim.                    
O anda göz göze geldiğimizde bile tek gerçeğin biz olduğunu,
Dünyanın bizim için durduğunu görebilelim.
Tadı damak dışında yaşayarak, yaşamın her anında her adımında bizi yaşayabilelim..


Ben deli bir adam diledim.Şöyle aklı mutluluk için şeytanlığa çalışanlardan..        
Diledimki kaideyi bozanlardan olsun an gelsin havanın değil hayatımızın iklim şartlarını değiştirsin.

Ben tüm yaşadıklarımızı roman tadında bana kaleme döktürecek bir adam diledim..
Diledimki özel bir günümüzde tek baskı kitap olarak ona hediyem olsun.Bizi birde  
benden okusun, dinlesin, seyretsin, hissetsin…


Immm mırıldanmaları duyabiliyorum.Günümüzün şartlarında sen çok şey dilemişsin diyorsunuz öyle değilmi? Öyle değil işte …
Ben sadece yüreğime yürek diledim …  
Yaşam ile ölüm arasındaki çizgide dilemeye değer…                                     
Sizde dileyin ..Kimbilir??
                                                                                 
                                                  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder